Kofer za decu od kartona

Davnih dana obećah ovaj tutorijal, koji i neće biti nešto, najviše zbog moje neorganizovanosti u beleženju materijala fotografijom.
Trudiću se barem da opišem kako treba ovaj mini tutorijal kojim možete obradovati svaki mali curičak u vašoj okolini.
Koraci:

1. Isecite 2x karton dimenzija 20cmx30cm, ili već prema ličnom nahodjenju. Ti delovi će vam služiti kao dno kofera s jedne i druge strane.
2. Napravite bočne stranice za dno prethodno isečenog kartona. Zalepite koristeći lepak za plastiku. Prekrijte ivice pik trakom. Rezultat bi trebao da izgleda ovako
3. Isecite slične bočne stranice malo manjih dimenzija po dužini i za 1cm dužih od prethodnih. Ulepite je u jednu od napravljenih kutija. I te gornje ivice obložite pik trakom, što se ne vidi na slici dole.


4. Ukoliko želite još koju pregradicu, napravite je kao na slici. I opet obložite karton pik trakom.
5. Drvofiksom i platnom po želji obložite spoljašnje delove koferčića. Ako imate metalnu kopču, možete da je iskoristite za ovaj mini projekat. Ja sam je ulepila pištoljem za plastiku.


5, Unutrašnjost koferčića možete da obložite ukrasnim papirom ili opet platnom po želji
6. Sašijte tračice (ja sam odabrala jeans u te svrhe) koje ćete polepiti tako da od istih imate ručkice i ukrasne poprečne delove kofera. 
Koferče je danas vlasništvo jedne preslatke i nežne devojčice, meni jako drage. 

Comments