Ogledalo od kartona

Jedan od mojih prvih pokusaja sa nesto uradim s kartonom je ovo ogledalo. Jedan dragi prijatelj, u nameri da me provocira, nasmeje i sebe i mene, izjavio je kad ga je video:
"Kako je dobro, a tek prakticno! Moze covek 'ladno da se sinhronizovano brije ispod pazuha."
Naravno da mi to nije bila namera:))) ali me je slatko nasmejao. U principu, nisam ni imala nikakvu nameru, ogledalo nije prakticno, samo se meni svidelo idejno resenje. A ideju sam pokupila negde na ulicama Beograda, te probala da napravim slicno. Evo ogledalceta.


Comments

  1. Vickast drug indeed. A mozda mozes i da lansiras liniju ogledala za blizance ,ionako su stalno zajedno, sigurna sam da se stalno guraju kad su ispred jednog ogledala :). Zaprave mislim

    ReplyDelete
  2. Slavac, vec sam par puta napomenula, al' evo jos jednom - Budi mi menadzer:))))))))))))

    ReplyDelete

Post a Comment