Sto od kartona

Dugo me nije bilo, ovo prolece mi nekako bas tesko leglo. Ponesto sam sasila, i na kraju skupila snage da napravim sto od kartona. Od svih kartonskih projekata koje sam dosad izvela, ovaj mi je nesto najteze pao.Valjda sto ima 4 nogice koje, kad su isecene, nekako vise u vazduhu, te je lepljenje pod pravim uglom prilicno otezano.
Toliko me je to obuzelo, da nisam stigla da napravim nijednu fotkicu u onim prvim fazama izrade, sto mi je jako zao, ali evo, pretposlednja i konacna faza su tu.
Ovde vidite pripremljen sto za konacno farbanje. Sa jedne strane ima jednu fioku a sa druge naspramne ima 2. I pored supljina, na sto sam legla i sela:) kao i uvek testiram svoj kartonski namestaj obavezno.



Ujedno i mali update kuhinje od kartona... Dobila je rucice, ostalo jos da se gornja ploca izdefinise. Trenutno je samo daska prebacena preko iste, dok ne smislim sta cu.

A ovo su zavrsne slicice. Boja je slicna onoj kojom sam vec farbala kuhinju, slonova kost. Ostalo je jos da stavim rucice na fioke, mada mi se i ovako dopada tako da cu porazmisliti o tome.




Comments

  1. ja mogu samo reći i evo javno to priznajem - ljubomorna sam do bola. tako ti dobro ide!!! da bar mogu doći i uživo vidjeti tu divotu. stvarno si prava majstorica.

    ReplyDelete
  2. Ta nismo preko sveta:)) Slobodno navrati pa da zajedno seckamo cim budes imala vremena i priliku za to.

    ReplyDelete
  3. Ja isto padam od divljenja i ljubomore - i nevjerice da je to zaista od kartona i da si to zaista napravila. Odlično, preodlično, SAVRŠENO!

    ReplyDelete
  4. Ja nisam ni malo ljubomorna ali se slazem da je super ispalo.

    ReplyDelete
  5. Metodologija testiranja - vrhunska :)

    ReplyDelete
  6. I ja se uvek zapanjim kad vidim šta uspeš da napraviš od kartona. :-)

    ReplyDelete
  7. odlično, imam kartonske police i prezadovoljna njima, traju mi već godinama, sigurno nekih 10, predobor ovaj stol izgleda, svaka čast!!!

    ReplyDelete
  8. Hvala vam svima na lepim komentarima. Drago mi je cuti da su stvari od kartona toliko dugotrajne, jer jos nisam licno uspela da se uverim. A sto ga vise koristim, sve ga vise volim!

    ReplyDelete
  9. Moram da postavim jedno laicko pitanje-da li je to obican karton?

    ReplyDelete
  10. Jeste Bojana, najobicniji karton koji mozes naci na svakom koraku. Naravno da je uvek bolje koristiti cvrsci i kvalitetniji. Kvalitet kartona se prepoznaje i po boji, sto je tamnija boja, cvrsci je karton. i petoslojni po mogucstvu, a ako bas ne mozes da nadjes, onda udvostrucis karton koji imas

    ReplyDelete
  11. vidim ja da ces na kraju i parket od kartona da napravis ;)

    ReplyDelete
  12. Hahahaha, nemas pojma koliko si u pravu:))

    ReplyDelete
  13. Cime premazujes karton i kako ga spajas?Moze neki recept da se oprobam u nekom malom projektu?

    ReplyDelete
  14. Na http://die-craft.blogspot.com/2011/06/visenamenska-polica-od-kartona-ii-deo.html imas detaljniji tutorijal.
    Sto se tice boja, koristim obicno akrilne boje svih vrsta ali ponajvise akrilne boje za beton. Jeftinije su a imaju izuzetnu moc pokrivanja. Ja sam takodje najpre napravila malecki stocic, pa sela i stala na njega, videla da je to to i krenula megalomanski:))
    Osnovno sto ti treba za spajanje kartona je pistolj za vruce lepljenje, pik traka za spojeve (to je papirna selotejp traka, koja lepi tek kad se pokvasi - kao markica za pisma) i kad se svi delovi lepo spoje u jednu formu, primenjuje se proces impregnacije. Citav proces je opisan u tutorijalu. Hvala za komentar

    ReplyDelete

Post a Comment