Krevet od kartona - zavrsna faza

Ovih dana sam bas bila vredna, da sam nadmasila sva svoja ocekivanja. Krevet je GOTOV!
Par reci o samoj zavrsnoj izradi i dekoraciji.
Zeznula sam jednu stvar, te bih savetovala svim kartonasima (narocito pocetnicima) da se drze ovog pravila:
Pre nego pristupite impregnaciji (drvofiks i voda u prvom koraku), spojite kompletan namestaj.
Dok sam pravila bocne stranice kreveta, njih sam u jednom momentu premazala drvofiksom pre nego sam ih spojila sa ostalom konstrukcijom. Stranice su se malcice izvitoperile, sto je moguce primetiti i na slikama ako se malcice bolje zagledate.
To svakako ne utice na stabilnost kreveta, vec jedino na vizuelni efekat. Kako vise nije bilo teoretske sanse da odlepim bocne stranice, odlucila sam se da kao krajnu dekoraciju iskoristim izguzvani papir. To radite tako sto jednu stranicu papira premazete razredjenim drvofiksom, okrenete taj premazani deo ka podlozi  koju zelite da oblepite i lagano povlacite papir sa svih strana, tj. guzvate ga.
Evo kako to izgleda u detaljnijem prikazu:



Naspramne stranice sam oblozila takodje novinama, samo sitno iskidanim. I sve impregnirala smesom od drvofiksa, vode, gita za zidove, kita za drvo i malo lanenog ulja. Ostavila da se dobro osusi i premazala najpre crnom akrilnom bojom (na slici se vidi samo da je unutrasnjost obojena u crno).



Zatim sam sve premazala voskom, te crvenom bojom pomesanom sa malo crne.  Kad se crvena boja osusila, uzela sam smirglu i lagano skinula nasumice crvenu boju, tako da je na povrsinu izbila crna.
Detaljniji efekat se moze videti na slici:



I na kraju prelakirala! Sad je ostalo jos da ocekam par dana dok se sve dobro osusi i onda je spreman za upotrebu.  Priznacu vam da sam ga vec probala dok jos nije bio skroz impregniran, naprosto je preudoban. Uskoro sledi slika u potpunoj dekoraciji, a do tada, uzivajte!




Comments

  1. Covece! Prosto me teras da razmislim da li da angazujem stolara da mi pravi namestaj ili da pocnem sama da majstorisem s kartonom. Ovo je fenomenalno! Moracu da te obidjem uskoro, da vidim ovo cudo uzivo

    ReplyDelete
  2. Hajde, bas bih se radovala. A sto se tice majstorisanja s kartonom, sto se mene tice, ja sam opseduta. Krajnji cilj je nemati u kuci nikakav namestaj od drveta:)) Probaj nesto sitno, pa vidi da li ti se svidja. Cmokic

    ReplyDelete
  3. Zamisljam lepu, cipkanu ,belu posteljinicu...milina!
    Majstore, stvarno je lepo "isp'o"!
    Svaka cast i za slike, nestao parket:-)))

    ReplyDelete
  4. I ja je zamisljam, jos samo da je nabavim (ili sasijem?!?!) Hvala cicilija, ni ja se nisam nadala da ce ispadne ovakav... sve mi nesto bilo sumnjivo... Uglavnom, ako neko ima cipkanu posteljinu na prodaju, nek se javne:))

    ReplyDelete
  5. Gledam, pa sve ne mogu da verujem:))) Stvarno si pravi majstor!
    Mislim, sve mi štima kad vidim police, komode, dekoracije od kartona, ali krevet! Očarana sam...

    ReplyDelete
  6. Zahvaljujem na divnim komentarima! I ja nikako da se nacudim toj lepoti kartona:))) a i tvrdoci. Prosto nekako ne vidim mu jos granice, stoga je i nastala zelja da napravim krevet.

    ReplyDelete
  7. Gledam i divim se :) Da nisi napomenula da je krevet od kartona, 99% nas bi pomislilo da je od drveta :) Ja sam u julu mesesu prosle godine napravila sto i fotelju od kartona i nisam se vise angazovala oko namestaja od kartona :)Ali, krevet je veliki poduhvat :) Svaka čast i moje poštovanje :)

    ReplyDelete
  8. Hvala Marija na komentaru, moram priznati da sam i sama iznenadjena da me ovaj hobi drzi vec skoro dve godine, i cim zavrsim jednu stvar, vec mi je u glavi novo ludilo:)) Sad vec sa sigurnoscu mogu da kazem da mi je namestaj od kartona, pored sivenja, apsolutna strast.

    ReplyDelete
  9. Ima da osvaneš u Politikinom Zabavniku, Vjerovali ili ne, majke mi :) Nevjerovatno!

    ReplyDelete
  10. Hahaha, bas si me slatko nasmejala:)) cmokic

    ReplyDelete
  11. Kako ja do sada nisam otkrila tvoj blog?Covece,pa ti si genije!Nasla sam te tako sto sam trazila kako da nadjem lepak kojim bih mogla da zalepim plastiku na karton(u stvari hocu da zalepim neku musemu na karton -kutije za kupatilo).Ako znas koji je to lepak odgovori mi.A sada ti posvecujem po podne da istrazim tvoj blog.Veeeeliki pozdrav:))

    ReplyDelete
  12. Pistolj za vruce lepljenje (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/12/MVC-013F.jpg/250px-MVC-013F.jpg) bi sigurno spojio musemu i karton. Ipak, s obzirom da se on jako brzo susi, bojim se da bi napravio odredjene neravnine koje mozda ne bi bile toliko vidljive na oko, koliko na dodir. Ako je u pitanju musema koja sa unutrasnje strane ima neku vrstu materijala (tj. nije puka plastika) ja bih najpre probala drvofiksom jer on zaista savrseno lepi stofove za karton. Nadam se da sam ti imalo pomogla i hvala puno na komentaru.

    ReplyDelete
  13. Hvala Dragana.Pistolj ya lepljenje je moja desna ruka.A,to mi nije palo na pamet,da musema ima taj platneni deo.:)))

    ReplyDelete
  14. Mogu samo jedno da kažem...neverovatno! Oduševljena sam, ovako nešto prvi put vidim!

    ReplyDelete
  15. Hvala Jelena, ljudi zaista prave neverovatne stvari od kartona. Najvise Francuzi. Unesite samo meubles en carton u google images i videcete cuda:)))

    ReplyDelete

Post a Comment