Ogrlica - tehnika uvijanje zicom

Baš sam se provrednila.Sinoć sam praktično doletela kući, zgrabila klješta, žicu, kutiju s perlama i kamenčićima i uhvatila se u koštac sa žicom.
Odavno imam jednu ogrlicu od poludragog kamena - tigrovo oko.

Nađoh sledeće podatke o ovom kamenu na sajtu http://www.monnamagazin.me

 

Tigrovo oko - kamen zaštite

Tigrovo oko je vrlo jak zaštitnički kamen. Povećava sreću, donosi blagostanje, često u obliku novca. Štiti tokom putovanja. Tigrovo oko podiže samopouzdanje pomaže nam da budemo jači. Jedna od njegovih glavnih odlika jeste da donosi odlučnost, pa nam  pomaže da dobijemo ono što želimo.

Eliminiše negativne misli i unosi optimizam. Smatra se da tigrovo oko skuplja sunčevu energiju i prenosi je u tijelo osobe koja ga nosi. Tigrovo oko daje energiju slaboj i iscrpljenoj osobi. Ublažava depresiju i podiže raspoloženje. 

Smanjuje želju za obilnom hranom, alkoholom, cigaretama ili drugim stimulansima. Pomaže proces varenja i probleme sa stomakom i žuči.

Pomaže da jasno sagledamo i vidimo stvari bez iluzija. Koristi se za poboljšanje zdravlja očiju, reproduktivnog sistema, kostiju, probave, crijeva. Povezan je sa solarnim pleksusom.

Sve u svemu rekla bih, idealan kamen za mene, barem za ovu trenutnu fazu u kojoj se nalazim.

 

Ogrlica

Originalna ogrlica mi se nikad nije preterano sviđala, te je nisam nikad ni nosila. Ovo što sam napravila mi se mnogo više dopalo te su tigrove oke konačno dobile i upotrebnu vrednost.

Napravljena je od prohromske žice kao osnova ogrile sa kombinovanjem deblje i aluminijumske žice.
Moram da priznam da sam se baš namučila dok sam prohromsku žicu dovela u željeni oblik. Jako se teško savija, a ja pri tom nisam baš ni nešto vična, no bilo kako bilo, jako sam zadovoljna kako je ispala. Sitinije perlice su od stakla.







Ne bih još ulazila u detalje objašnjavanja same izrade, zato što još ni sama ne znam mnogo.

Na internetu ima zaista sjajnih video tutorijala za savijanje žice. Dovoljno je da odradite pretragu za wire wrapping technique for jewelry.

Ovo je jedan u nizu koji mi se zaista dopao. Pogledajte i sami.



Comments

  1. Mislim da ti ovaj zanat bas ide:-) Mnogo je slatko!

    ReplyDelete
  2. Baš je lepo.

    Moja ćerka voli kamenja, bilo koje vrste, čak i ono obično, a o ovome da ne pričam. Ima lepu kolekciju, između ostalog, i tigrovo oko. Vezano za taj kamen, sve je u refu, osim ovog da sagledavamo stvari bez iluzija. Mislim da mi ne bi pomogao, a pitanje je i da li bih želela da budem drugačija.

    ReplyDelete

Post a Comment