6 godina kasnije






Nije me bilo nekih sest i kusur godina na blogovanju. Nije da nisam nista pravila, bilo je tu svega pomalo, ali nekako mi se nije dalo da pisem. 

Sada sam u nekoj mirnijoj fazi u svom malom zivoticu, pa se nadam da cu se malo vise i aktivirati i ovde.

Usled korone se otvorila i nova opcija (rad od kuce), te sam se preselila iz velegrada na obalu Save, sagradila kucerak od kontejnera i dok sam nadzirala radove zivela u kamp kucici sa mojom macom Milijanom.




Kucerak je manje vise zavrsen, kamp kucica je bila u fokusu ove godine. 

I dosla je jos jedna maca.




Ono sto zelim da najavim za svoj buduci post je kako sam je, uz veliku pomoc savrsenog majstora, renovirala. 

Probacu da budem sistematicna, da vas vodim korak po korak, nadam se i da ce mi poci za rukom, s obzirom da je vec skoro pa gotova, jos mnogo sitnih detalja treba da se odradi, ali o svemu tome u narednim postovima.

Ostajte mi zdravo i veselo, i do skorog citanja.

Comments