Kartonska kuhinjska polica - V deo

Kraj se nadzire, a najgore mi sto vec imam milijardu ideja sta bih jos dodala.
Probacu, kad sve zavrsim, da napravim mali rezime utrosenog materijala, verujem da ce biti od koristi onima koji se rese na slicne poduhvate.
Ormaric je mutirao iz bele u zelenu. Polepila sam presovanu jagorcevinu na stranice ormana (fali mi jos cvetica za prednji deo, tako da ce orman biti azuriran sledece godine u prolece:)), i gornji deo ipak prekrila (jos nije zalepljeno).
Evo i slicica.


Comments

  1. Jako mi se dopada kako si rešila gornji deo police, izgleda potpuno harmonično :)). Polica je ispala prava lepojka!

    ReplyDelete
  2. Vec sam se zabrinula da se nikom ne svidja:)
    Hvala Lenka, moram priznati da sam zahvalna svom ocu za stolarski gen!

    ReplyDelete
  3. ovo je tako profesionalno napravljeno da ja, evo već pola sata, gledam u uvećane slike, proučavam i uzdišem od divljenja. bravo majstorice. jedva čekam da je vidim u upotrebi, na njenom mjestu i okruženju za koje je rađena.

    ReplyDelete
  4. Uh, sad si me zamislila:))) Radjena je s idejom da stoji bilo gde jer imam tu manicnu potrebu da svako malo premestam namestaj iz sobe u sobu... Time dajem smisao generalnom ciscenju kuce:))).
    Slikam cim je budem smestila negde.

    ReplyDelete

Post a Comment