Komoda od kartona

Moram da priznam da nisam neka kuvarica. Svi koji me licno poznaju ce se sloziti sa mnom. Prosto ne volim da kuvam, ni za jedno, ni za dvoje, ni troje, a za vise od toga pripadne mi muka.
Tako i imam mali sporet sa 2 ringle i rernom koji nece crci verovatno nikad. Sluzi pretezno za kuvanje kafe, jer najvise volim tursku, tako da tu kuvala ne pomazu bas bas.
I moj taj sporet stoji trenutno na nekoj dasci ispod koje je jedna kvarcna pec. Dosta ruzno izgleda, te to necu slikati.
Pa eto, otkad otkrih ovaj namestaj od kartona, pozabavih se i kuhinjom. Nadam se samo da necu poceti izbacivati drveni namestaj zarad kartonskog, kao sto mnogi ljudi (barem po Srbiji) izbacuju parket da bi stavili laminat! Namera mi je da napravim komodicu na koju bih stavila taj svoj sporet i koja bi izgledala otprilike ovako.




Projektic je vec u poodmakloj fazi, zavrsena je konstrukcija komode, fale fiokice i vrata. Slike postavljam sutra. Nisam bas nesto videla po netu da je neko radio klasicna vrata na namestaju od kartona, a ja sam jako radoznala da vidim, moze li to:)


Comments

  1. hej, pa ti si stvarno zagrizla u karton.
    vrata - može se. vidjela sam. pošaljem ti link kad pronađem.

    ReplyDelete

Post a Comment