Komoda od kartona deo II

Kao sto obecah u proslom javljanju, postavljam danas nekoliko slika.
Najpre sam izrezala prednje delove. Dva izgledaju ovako (ledja komode imaju identicne mere ali nisu secena po sredini tako da to nisam slikala):

As I promised in my last post, I publish some photos of a drawer. First I cut front parts. Two of them look like this (the back part of the drawer has identical size but no cuts in the middle of it, so I haven't taken a photo of it).



Nakon toga sam iseckala oko 40 komada poprecnih delova koji sluze za spajanje prednje, srednje i zadnje strane komode. Najdosadniji ali neophodni deo posla je polepiti sve spojeve pik trakom.

I cut around 40 pieces of cross parts that serve to bind front, middle and back parts together. The most boring but absolutely necessary part of work is to fix all joints with a tape.




Komoda trenutno izgleda ovako.

For the moment, the drawer looks like this.

Comments

  1. e sad sam već ljubomorna. pa kako i kada si to stigla??? i kako ti je sve uredno... divim ti se

    ReplyDelete
  2. Sve ukupno sam utrosila 20tak sati dosad. Sto uopste nije brzo:))) Mada se trudim svim silama da ne zbrzam, jer mi je to vrlo svojstveno i onda se kajem kad nesto zeznem. Ti si draga moja mnogo brza, ona komoda od 31 sat je za svaku pohvalu.

    ReplyDelete
  3. da, ali u tih 20ak sati si napravila većinu posla. sada ti još idu ladice (pola sata po svakoj), premazivanje i šmirglanje što, ako imaš električnu brusilicu, je čas posla i dekoriranje (na koje je meni doduše najviše vremena otišlo ali to je stvar guštanja)

    ReplyDelete
  4. Eh draga moja, pola sata kazes po ladici:))) Napravila jedne i zeznula dimenzije, i sad ne mogu da udju! I onda se odlucim za drugaciji izgled ladice, tako da sam utrosila bar pola sata samo za prednji deo po ladici. A dekorisanje mi je najtezi deo posla, pogotovu ako sam zadovoljna rezultatom - sve se bojim da ne uprskam, tako da te sate ne umem ni sracunati

    ReplyDelete
  5. Vidim ja da cu uskoro na jos jednu kaficu da svratim, da vidim novi namestaj ;-)
    A, i blizi se vreme za onaj nas mesecni sastanak! Od onda nista pametno ne napravih :-/

    ReplyDelete
  6. Kafica kadgod:)) bujrum! joj nisam ni ja puno, jer da jesam postavila bih vec. Karton je zaraza potpuna:)

    ReplyDelete

Post a Comment