Komoda od kartona deo III

Komodica je u jednom momentu izrade izgledala ovako, a posle nisam slikala sve dok je nisam uradila.

Mnogo volim stari namestaj, te sam i od ovog probala da dobijem taj efekat i mislim da mi je poslo za rukom. Uspela sam da nakacim vratanca. Sve u svemu, jako sam zadovoljna postignutim rezultatom. Volela bih da se zahvalim svojoj sestricini, koja mi svesrdno pomaze u izradi namestaja od kartona. I dragom bogu koji je konacno pomogao da se probude njeni interesi za nesto i da je to drzi duze od sat vremena. Pocele smo vec novi projekat, pisacu kasnije o njemu.



Comments

  1. POBOGU, PA KAKO SI NAPRAVILA REŠETKASTA VRATA???
    e sada sam već stvarno ljubomorna do bola. ovo je fenomenalno.

    ReplyDelete
  2. Hvala cici, i meni je jako slatka. Jedva cekam da se osusi pa da je postavim gde treba.

    ReplyDelete
  3. @Nasmijano nebo: sve je cist karton, poslacu ti sliku da gde se vidi malo bolje izrada istog. U sustini uradis sledece:
    - 2 cetvrtasta kartona dimenzija kolika zelis da ti budu vrata, njih spojis pik trakom sa strana da ti ne beze
    - iscrtas na kartonu resetke i seckas.
    - Kad razdvojis kartone, jedan okrenes na suprotnu stranu, tako da dobijes resetke. Njih nisam lepila trakom, samo sam ih dobro natopila u drvofiks i posle premazala belom smesom (znas vec kojom). Time sam dobila pomalo vizuelni efekat rabljenog namestaja (naravno da to nisam u startu znala niti htela, ispalo slucajno:)))

    ReplyDelete
  4. @Nasmijano nebo: Zaboravih da napomenem, na onom kartonu iscrtas ne resetke, vec samo dijagonalne crte. Uh, ne znam da se izrazim, nacrtacu pa cu ti poslati na mail nacrt jedne strane kartona.

    ReplyDelete
  5. koja si ti genijalka!!! obožavam te!
    sada si mi dala ideju za kupaonski ormarić. Ljubim te ovako na daljinu.
    ovaj tvoj sasvim slučajni shabby chic je pre, pre, predobar.

    ReplyDelete
  6. shvatila sam odmah to s rešetkom :) Hvala!

    ReplyDelete
  7. Pa ti si CARICA!!!Stvarno sam ostala bez teksta koliko je komodica fenomenalna :D

    ReplyDelete
  8. Hvala vam na divnim komentarima!!! I ja sam jako zadovoljna, bez lazne skromnosti:)))

    ReplyDelete
  9. Pa ljudi moji da li je ovo moguce :), vidim sliku "before" i onda paf , odjednom iskoci cudo!!! Sad sam vec pocela da se ponavljam,ali mnooogo lijepo bre.
    I novi dizajn sajta cjadak isto

    ReplyDelete
  10. Kako? Pratim te već neko vrijeme i svaki put sam u čudu. To se može od papira? Svaka čast

    ReplyDelete
  11. @Goge: Nije bas od papira, ali karton. Postoji poseban nacin obrade istog, ja sam malo lenja za piskaranje do detalja, ali ako ima zainteresovanih da znaju kako se to radi, rado cu opisati postupak detaljnije. Ima i na internetu, Francuzi se najvise bave kartonisanjem.

    @Slavac: Ti imas i priliku da to vidis uzivo, a vala i mene:)... Pa znas onda sta ti je ciniti!

    ReplyDelete
  12. Hehe pokazala sam Nebojsi, i evo citat:
    "Uh kako lepo covece" :) red je da prenesem :)

    ReplyDelete

Post a Comment