Visenamenska polica od kartona

Kako sam vec pomenula, novi projektic je zapocet. Polica bi nadasve trebala da posluzi za knjige, ali s obzirom na odabranu formu, njeni delovi mogu da posluze i kao stocic i kao stolicice, ili kao stalaza za neku biljku... kome vec sta padne na pamet.
Sastoji se iz vise fizicki odvojenih boksova, koji imaju supljinu spreda a poneke ce mozda imati i pozadi, sve zavisi od inspiracije u datom momentu.
Zasada smo moja sestricina i ja uspele da uradimo jedan i po boks, namera nam je da ih bar imamo 10tak, ali i to cemo vremenom odluciti. Evo slicica.



Obecala sam u jednom od svojih komentara, da cu se potruditi da napravim mali tutorijal izrade, i evo, prva faza tutorijala je gotova.

Kako da napravite visenamensku policu od kartona - I deo

Comments

  1. Vrlo poučno i lepo objašnjeno:-)

    ReplyDelete
  2. E baš si vešta, opasna i produktivna :))
    Super objašnjenje :D!!!

    ReplyDelete
  3. Zaboravila sam da napisem u postu generalno izvinjenje svim iskusnim kartonasima, jer ja to nisam a opet sam se drznula drzati slovo:))). Al' opet, ako ovo malecko uputsvo ikome pomogne, ja sam vise no zadovoljna.

    @Antonela - hvala ti za podrsku vec decenijama unazad:))) bez tebe ni ovaj tutorial ne bi bio lepo objasnjen.

    @Lenka - Ja bih to sve isto mogla reci za tebe:)))

    ReplyDelete
  4. stvarno si produktivna. nikako ne staješ. a svaka stvar ti je sve bolja i bolja. i interesantnija :)

    ReplyDelete

Post a Comment