Kreativna poseta, filc i jos ponesto

Protekle dve nedelje nisu bile u znaku kartona. To naravno ne znaci da sam lencarila i odustala. Samo je kreativnost uzela opet stari pravac a i ja sam podosta naucila.
U poseti mi je bila najbolja prijateljica, koja je pored toga sto je dosla da mi kaze koliko me voli:)), htela i da nauci neke male trikove o sivenju.
Ko je tu koga cemu naucio je vrlo diskutabilno, ona vec poseduje poprilicno znanja o overlock masinama, o obicnim masinama, zna koja papucica cemu sluzi i jos mnogooo detalja, kojima se ja nisam nikad bavila. Meni je uvek bilo bitno, da danas skopam neki komad materijala, odlucim sta ce od njega da bude, i ako nije gotovo do kraja dana, ne bude mi dobro:). Ako je nesto zahtevnije, tu si dajem fore 2 do 3 maksimalno, sve preko 3 dana nikad ne zavrsim. Tako da nikad nisam nasla bas vremena, da iscitam one tutorijale koji obicno dolaze uz svaku bolju masinu. Ja odmah probam, pa ako bas zapne, onda iznervirana, trazim gde sam sutnula knjizicu,  procitam i tu nadjem spas.
Uglavnom, eto, naucih i ja podosta, nadam se da je i ona. Bas jedva cekam da vidim njen prvi samostalni rad. Sile smo suknjice, i nazalost trenutno mogu da vam pokazem jednu, onu koja je kod mene, a ostale dve, cim stignu fotkice. Slika je malcice unatraske, al vec sam spomenula da nemam talenat za fotografiju, no mislim da ga nema ni moja Milijana (cica maca koja katkad uleti u kadar), tako da vam jedino ovo preostaje.


Otisla prijateljica, ostavila u amanet vunu za filcanje, igle i cetku, i rece, probaj bas. Tesko zabu u vodu naterati, vec neko vreme se odusevljavam filcom, pa sam naravno odmah dokopala materijal i sklepala suknjicu, na kojom sam se okusala iglom i vunicom. Moram da kazem da je filcanje iglom vrlo prosto, a moze jako efektno da izgleda na komadima garderobe koji su vam vec dosadili.
Potrebno vam je:
  • komad odece koji ce vam biti podloga
  • igla za filcanje, u Beogradu se moze kupiti u pozamanteriji Modelina ili nekim bolje opremljenim pozamanterijama (ako neko zna gde jos, nek mi javi, jer su artikli iz Modeline bezobrazno skupi)
  • vuna u bojama (opet Modelina)
  • ideja u glavi
  • prislonite komad vune na odecu i bockate iglom za filcanje, dok ne dobijete zeljeni efekat

Kako danas nameravam napraviti filcanu suknjicu za jednu divnu curicu probacu da dokumentujem postupak, i vizuelno ga prikazem ovde.
Do tada mozete pogledati ovde kako izgleda potreban materijal za filcanje i potraziti video tutorijale.

Bilo kako bilo, mislim da sam nasla novi hobi...



Stigose i slicke suknjica koje smo zajedno sile.





Comments