Lila torba

Iz vec pomenute kreativne nedelje, nastala je i jedna lila torba, koju jos dugo necu prosetati gradom, jer bas nista, ama bas nista u toj boji ne posedujem, kao ni u pratecoj zeleno-zutoj koja je na njoj. Ipak, bez namere da budem hvalisava, mislim da mi je ovo jedno od lepsih ostvarenja. Ideju za torbu sam pokupila sa jedne Fossil torbe, koja poseduje ovaj veliki neodoljivi cvetic a iskreno i dalje mnogo bolje izgleda no moja. No, ne mari, meni se rezultat jako dopada. Jos da sasijem lila kaputic, nabacim zuto-zeleni sal, prosvrljam po gradu dok ne nadjem lila cizmice... u to ce i zima da prodje;)



Comments

  1. Ijaoooo mnoooogo je lijepa bas mnogo. Pih za ovu fosilku ;)

    ReplyDelete
  2. Hvala Slavac, i meni se bas dopada, kontam da cu se baciti u serijsku proizvodnju istih.

    ReplyDelete
  3. Boze koliko si talentovana!E necu vise danas komentarisati,pomisleces da sam cudak.Ali ,ja sam odusevljena tvojim umecem.:))

    ReplyDelete
  4. Hvala :)) i ne mislim da si cudak, drago mi je da ti se svidja. Bas sam sad upala u neku nekreativnu fazu, te mi ovo dodje kao sjajan podstrek.

    ReplyDelete

Post a Comment