Konci i kovcezic od kartona!

Nedeljom ne sijem. Nisam vernik, al' sam sujeverna, te tako ne sijem nedeljom. Tada obicno 'dubinski' raspremam haos proizveden u prethodnoj nedelji,  i tako je to i juce pocelo. Sila sam u subotu, a i prethodnih dana, i vreme bi da se kuca dovede u red. Da ne otvaram komsijama vrata ne skidajuci lanac :)). Sreca te sam krenula od kupatila.

I gde god se okrenes, konci, spunle, makaze... Imam bas puno spunli, i volim da ih imam jer mrzim da motam donji konac, a narocito ne volim da ga motam na vec namotani konac! A nervira me, jer mi nije pregledno, trazim odredjenu boju, pa dok je nadjem, sve spunle mi prodju kroz ruke. Kako to obicno biva, uvek je ona poslednja, ta koja se trazi.

Dojadi meni da to gledam i kud cu, sta cu, setim se - komoda za konce, eto sta mi treba! Bacih krpu u lavor (eno ga jos stoji na sred sobe), povadim karton i krenem.

Najpre krenem, totalno naopako, al nema veze, sve ce se valjda dobro zavrsiti. Uradila sam najpre unutrasnje delove za odlaganje konaca.




I zatim shvatila, da imam toga jos bar toliko. Medju ostacima kartona (kojeg ne bacam, naisla sam na 2 fioke koje sam pravila za jedan orman, ali dimenzije nisu valjale, te resih da ih iskoristim kako bih sklopila ovaj kovcezic. A o tome sutra malo vise...
p.s. Napravila sam naravno jos veci haos!

Comments

  1. Sve mi je jasno! Da bi pospremila nered moras napraviti jedan još veći.
    Ni ti ne bacaš ostatke? Ni ja :-D
    A kakva ti je ovo spravica sa drvenom drškom? Šta radiš s njom?
    Čekam nastavak!

    ReplyDelete
  2. Gde da bacim dragocenost!!!)) Ta spravica sluzi za izvlacenje snita, ne znam da li si ikad to videla, to su one komplikovane linije na ogromnim papirima (iz recimo Burde). Postavi se dole pak papir ili sl, onda se stavi taj iz Burde i ovom spravicom, koja je reckasta a okrece se kao noz za picu, izvlacis linije. Tako na onom papiru ispod ostanu tackice po kojima posle seces. Nadam se da sam ti malo priblizila, inace, nis bitno za kartonisanje:))

    ReplyDelete
  3. sada znam... hvala na objašnjenju. već sam mislila da je to neki alat za kartoniranje koji ja ne poznajem.

    ReplyDelete

Post a Comment