Kovcezic za konce od kartona II deo

I kao sto juce rekoh, pricica o koncima se i danas nastavlja. Sve sam smestila gde treba, i nadam se da mi vise od ovog kovcezica nece trebati.
Posto u njemu nece stajati nista preterano tesko, odustala sam od klasicnog spajanja stranica sacem od kartona vec sam polepila po 2 kartonska dela jedan za drugi, napravila mesta da udje 'ploca' koja ce da drzi fioke. Na ovoj slici je prikazana jedna bocna unutrasnja strana.


A na ovoj obe i naravno g-djica Milijana.


Ovo je ploca, naslagana od 3 sloja kartona. Takve su 3 potrebne, 1 za gornji deo, druga po sredini i treca za donji deo.


A ovo je vec spojeno sa svih strana.


Pogled na gornji deo kovcezica. U desnom cosku je fiokica. Sve je jos mokro od impregnacije drvofiksom.


I na kraju, gornji poklopac, zbog kojeg sve vreme i pricam o kovcezicu:







Comments

  1. Ovo će biti pravi kovčežić sa blagom :D. Super mu je veličina i ima sve potrebne pregrade, jedva čekam da vidim kako će na kraju izgledati.
    ... i stvarno si brza!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne spavam! U tome je tajna:))
      Sad sam 5 dana na odmoru, tako da nis necu pipnuti. Ako izdrzim 5 dana i ne vratim se kuci ranije:)) Jos ni sama nisam smislila kako da gi nagizdam, ove slobodne dane cu iskoristiti u tu svrhu.

      Delete
  2. o da... s nestrpljenjem čekam nastavak. ovo mi je napetije od nekakvog krimića na TV-u.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas si me slatko nasmejala:))) Ja nemam TV, verovatno ovim nadoknadjujem prirodnu potrebu za skakanjem adrenalina. pusa

      Delete
    2. ja ga imam ali ga vrlo rijetko gledam jer nemam vremena. predragocijeno mi je za trošiti ga na tv.

      Delete
  3. Ja još uvijek ne vjerujem da sve to radiš. Zadivljena sam!!!!1

    ReplyDelete
  4. Hvala! Al' taj ti je osecaj poznat. Prosto moras:)))

    ReplyDelete
  5. Obozavam ovakve projekte! :))) Lepo si ovo osmislila i napravila, drago mi je sto sam 'naisla' na tvoj blog! Pozdrav!

    ReplyDelete

Post a Comment