Malo klasike iz sedamdesetih

Volim modu dvadesetih, al' obozavam sedamdesete. U Burdi iz 1972. ugledala sam reklamu za nesto (ne mogu se setiti sad bas sta je bilo u pitanju) ali je cica imala jednu slicnu suknjicu ovoj. Nazalost, snit za suknju stoga nije ni postajao, pa sam morala da radim slobodnom rukom. Ali, kako mi se ucinila dosta jednostavna za izradu, to i nije bio neki problem. Za izradu ove suknje koristila sam tanji vuneni stof, a suknja je danas testirana na -20! I svaka joj cast, prosla je test.


U sustini, dosta je prosto napraviti ovakvu suknjicu jedino sto morate malo vezbati koncentraciju da biste odradili ravno stepove (meni to bas i ne polazi savrseno za rukom).
Napravila sam male skice kako da napravite ovu suknju, s tim da ako ne znate krojiti sami, posluzite se nekim snitom iz Burde koja ima slican kroj. Suknja se sastoji iz dva dela, gornjeg i donjeg sloja. Najpre iskrojte donji sloj suknje (2x) koji izgleda otprilike ovako:



Donji sloj suknje je vise ravan no zvonast. Na njega sam u gornjem delu stavila postavu, kako deo oko struka i kukova ne bi bio predebeo. Vi naravno mozete da ostavite i materijal... ja se malo mucim s kilogramima, pa ne bih bas da izgledam kao meckica:))
Gornji sloj suknje sam napravila na sledeci nacin. Najpre sam na materijalu, pre nego sam iskrojila delove, prostepala faltice, sirine oko 0.5cm.


Zatim sam iskrojila prednji i zadnji deo gornjeg sloja suknje (2x, kao na slici).


Da bih uspesno spojila ova dva dela, na spoju prednjeg i zadnjeg dela rasparala sam svaku faltu za oko 2cm i najpre ravno spojila materijal.


Nakon toga spojila sam ponovo rasparane falte trudeci se da se sa strane dobije vizuelni efekat, kao da falte idu u krug. I na kraju, porubila oba dela suknje, spojila u struku, stavila rajfeslus i to je to.



Comments

  1. Odlicno objasnjeno! Samo nisam bas najbolje shvatila kako da napravim faltice...izvini, pocetnik :-)

    ReplyDelete
  2. Koliko shvatam,materijal preklopim ca. 0,5 cm prepeglam i prostepam,ili? Hvala na detaljnom objasnjenju, probacu ovih dana.
    Pozdrav iz hladne Nemacke

    ReplyDelete
  3. Kao sto vec rekoh, tu je potrebna malo jaca koncentracija. Najbolje je lenjirem povuci ravne linije po materijalu, koje bi imale isti razmak po sirini, i pri sivenju paziti da ta linija bude linija preseka. Dakle presaviti materijal, linija je na savitku. Razmak se odredjuje po zelji, ja sam stavila oko 0.5cm od linije preseka do dela kuda igla prolazi, tako da sam dobila faltice te sirine, manje-vise. Nadam se da sam uspela objasniti. Ako ne, pokazacu licno:)))

    ReplyDelete
  4. Meni sve bilo jasno iz prve! :D

    ReplyDelete
  5. A taman sam se deprimirala, kako ne znam da prenesem ic ;)

    ReplyDelete
  6. Lijepaaa mnogo lijepa :) Ja ništa ne znam sama da napravim :/ džaba sva objašnjenja..bedak

    ReplyDelete

Post a Comment