Krevet od kartona

Zavrsila sam kucicu za pticice ali jos nisam fotografisala. Uskoro postavljam!

U jednom od predhodnih postova sam spomenula da sam zapocela krevet od kartona. Kako je tada bilo jakoo toplo, stopirala sam radove i ostavila za malo kasnije.
E to 'malo kasnije' je sada! Jedan od najtezih delova je odradjen - seckanje delova. Ipak ostalo je jos mnogo toga da se uradi dok krevet ne dobije osnovnu formu gde cete ga moci lakse prepoznati. Nisam slikala pojedinacne iseckane delove i sad mi zao. Ako neko zazeli da ima nacrt, rado cu iscrtati i postaviti ovde,

Evo i par slicica:




Nadam se da ne mislite da ja ovo sve bas sama radim. U svakom mom projektu imam najboljeg asistenta na svetu!


Comments

  1. Wooow, koje ludilo!!

    ReplyDelete
  2. Ti bas imas puno strpljenja i znanja,a i divnu pomoc:)Potpuno mi je fascinantno kao udes kod nekoga kuci a on ti kaze,sve sto vidis sam sam napravio pa to jos i od kartona!!!Mora da se ljudi oduseve kad dodju kod tebe:)

    ReplyDelete
  3. Hvala na lepim komentarima:) Postoje retki momenti, izmedju dva 'projekta' kad mi je kuca prijemcljiva za goste, inace vlada totalni haos:))) sto od krpica, sto od kartona. Nazalost, nemam radionicu, pa improvizujem jer naprosto moram da nesto seckam. Sreca te je karton prilicno cist, i ne dize vecu prasinu, inace bih se koknula.

    ReplyDelete
  4. čekaj, ti to ozbiljno??? krevet???
    ja te sada još više cijenim nego prije i s nestrpljenjem iščekujem nastavak i još fotki. a najrađe bi ovaj čas sjela u neko prijevozno sredstvo i dojurila u tvoj grad. i uopće me ne bi smetalo što ti kuća nije prijemčiva za goste.

    ReplyDelete
  5. Hvala Zeljka, ja bih te svakako jako zelela upoznati, tako da cim budes u prilici, bujrum! Krevet polako napreduje, prilepljena je jedna bocna strana, i ja sam odmah morala da testiram... nisam legla al' sam sela i zasad se drzi bas kako treba:)

    ReplyDelete
  6. Ovo sto radis je cudesno.Zanima me samo kako radis ovu ispresecanu konstrukciju za krevet.Ja hocu tako da uradim u fioci da bih odlagala carape i druge sitnice a pojma nemam kako,slabo se tehnicki snalazim.

    ReplyDelete
  7. Kad recimo kupis vino u kartonu (recimo 12 flasa) u njemu obicno bude ispresecani karton, kako se flase ne bi razbile. Princip je taj, pravi se 'sace' od kartona koje je ponajvise i zasluzno za izdrzljivost kartona i pravilnu raspodelu tereta. Na ovom postu http://die-craft.blogspot.com/2011/06/visenamenska-polica-od-kartona-ii-deo.html imas detaljniji tutorijal.

    ReplyDelete

Post a Comment