Kucica za pticice - II deo

Moja kucica za pticice polagano poprima formu koja mi se bas dopada, cak i vise no sto sam ocekivala. Imam bas mnogo ideja sto se tice finalne dekoracie, al' mislim da cu to ostaviti za drugo izdanje, na prolece, jer postaje sve hladnije ovih dana, te stoga moram da se pozurim. Negde sam procitala, da moze da prodje bas dosta vremena dok pticice ne prepoznaju svoj dom u ovakvim napravama. Svakako se nadam da ce im se svideti i da ce u njoj uzivati, kao sto sam i ja dok sam je pravila.

U jednom momentu izgledala je ovako. Jos uvek je nedostajala zavrsna impregnacija kartona i farbanje.

Kucica za pticice spreda 

Kucica za pticice od pozadi




Kucica za pticice predfinale

Na 'podlogu' kucice sam polepila ljuske od jajeta tako da pomalo podseca na kameni puteljak. I ofarbala pomalo. Vrlo uskoro sledi krajnji rezultat. Uzivajte uprkos kisnom danu!





Comments

  1. Preslatka je!!!! A jesu li te rupe dovoljno velike da ne moraju da zvone:-)

    ReplyDelete
  2. Pa ja se nadam:)) Ne bih bas da se okupljaju golubovi, vec senice i vrapcici. Malo je veci problem kako napraviti da izadju, da ne napravim pomor za pticice. Tako da sam resila da integrisem neke stepenice (merdevine ili sl.) iznutra. Malo ce biti pipavo, kad ne razmisljam na vreme :(

    ReplyDelete
  3. Ja sam ostao bez teksta, ovo šta ti radiš je prava umetnost. Prelepo je, svaka čast.

    ReplyDelete
  4. Hvala puno, pre bih rekla da je uspesno lecenje zivaca, no umetnost:))) Ali zaista uzivam dok pravim bilo sta.

    ReplyDelete
  5. Ovo nije kucica,ovo je dvorac za pticice:)
    Malo remek-delo,nemam reci!
    Pozdrav

    ReplyDelete
  6. Hvala Ljubinka, fali tu jos mnogo detaljcica, koje bih joj rado prikacila, ali ima vremena...

    ReplyDelete
  7. Ijaooo , a jel moze jedna ovakva za pticice-slavicice od cca. 90 - 100 kvadrata :D ?!?!?

    ReplyDelete
  8. Moze, kako ne, samo da prodje test od -30:)))
    Da ne pravimo uzalud.

    ReplyDelete

Post a Comment