Kucica za pticice od kartona

Konacno sam fiksirala kucicu na balkon. Sad bi trebala da je potpuno suva i spremna za predstojece izazove koji ce doci s kisom i snegom. Pticice se jos nisu pojavila, ali kazu da je to normalno i nadam se da ce se to u skorijoj buducnosti promeniti. Konacan rezultat izgleda ovako:



Dodala sam i hranu za pticice.



Nisam uspela iz tehnickih razloga fotografisati kucicu sa svih strana jer bi to zahtevalo odredjene akrobatske vestine, kojima, nerado to priznajem, nisam bas vicna. Ipak verujem da mozete da stvorite viziju kako izgleda shodno prethodnom postu.


Comments

  1. Kucica je prvo prelepa,a drugo, sobzirom od cega je ,ovo ce biti bas jedan lep izazov i okrsaj sa kisom i snegom.Mislim i da je prelep detalj,jos plus i korisan.Bice lepo kada pocnu oko nje da cvrkucu pticice:)))

    ReplyDelete
  2. Super ideja, sada neces morati da hranis Milijanu, samo joj pokazes na kucicu kad je gladna, a ona ce vec sabrati 2 i 2 ;). Bez'te pticice, dok vas ris ne na'vata :D.

    ReplyDelete
  3. @slobaJeCar
    Kako si me samo provalio:))) Mozda bi trebao da svrnes i zalepis krisom svoju slicicu na kucicu, da bi bio siguran da pticice bas nikad nece svratiti:))))))

    @Bojanine tvorevine
    Hvala Bojana, ako se bas i ne nastane ovde, zbog mog malog risa:)), vec imam ideju gde bih mogla da je udomim.

    ReplyDelete
  4. Divna je! Ako kuca izdrzi kisu, maglu i sneg, izdrzace i kuhinja!
    Khm, Sloba me malo pretekao, bas sam se pitala kako ce se Milijana i vrapci slagati...

    ReplyDelete
  5. Ma moja Milijana je jedno takvo divno stvorenje, ne bi ona nikad ucinila nista nazao pticicama, sta vam je:))))

    ReplyDelete
  6. Dragana moja, svakim danom ti se sve više divim. obavezno javi kako se karton ponaša na vremenskim nepogodama. i naravno, javi kada se usele stanari. to me jako zanima. pogotovo me zanima što će reći kako im se sviđa njihov novi dom.

    ReplyDelete
  7. @slobaJeCar
    http://www.avianweb.com/images/CatBirds.jpg
    :DDD

    ReplyDelete
  8. @Nasmijano nebo
    Naravno da javljam, s proleca ce nove vesti i fotke na ovu temu, i ja gorim od znatizelje.

    ReplyDelete

Post a Comment