Retrocode logo, konacno!

Dugo mi je trebalo da ovaj komad od kartona privedem kraju. Nemam nekog posebnog opravdanja, a čim nemam, odličan izgovor je činjenica da živim u Srbiji. Nema veće depresije od te.
Retrocode logo je gotov i evo kako izgleda.



Nije baš ispao skroz profi kao sto sam htela, ali za prvi pokušaj ovakve vrste izrade, prilično sam zadovoljna.

Visina mu je 1m, širina 0.70. Poprilično je i težak, ako uzmemo u obzir da je ipak sve karton. 
Gornju dekoraciju sam odradila tako što sam najpre polepila krugove, a zatim redjala isečene kartonske lajsnice, pazeći na to, da svaki sledeći u nizu bude kraći za par milimetara od prethodnog i obratno. Ne pitajte, oči su mi ispale.

Tekstualni deo je bio nešto manje zahtevan. Iscepkala sam karton, potopila ga u drvofiks razredjen vodom i posle prilepila.


Pre par dana je retrocode.com proslavio godinu dana postojanja. Sretan rodjendan!

Comments

  1. Meni ovo baš izgleda profi! Mogu da zamislim koliko strpljenja i vremena treba za ovo.

    ReplyDelete
  2. Hvala Jelena, poprilicno je pipavo, no pomaze lecenju zivaca, ako je to za utehu:)

    ReplyDelete
  3. Meni ovo izgleda odlično! Naravno, normalno je da onaj ko radi nikad nije zadovoljan, ali ja svoje radove odložim na neko vreme, ne gledam ih uopšte, pa tek nakon izvesnog vremena pogledam i donosim sud. Veoma često se pitam kako je nešto moglo da mi se (ne)dopadne, a i to je ručni rad. Mašina ne greši, to je jasno, ali lepota je baš u tome što je nešto rađeno rukom.

    ReplyDelete
  4. Skidam ti kapu i klanjam se - kraljice!

    ReplyDelete

Post a Comment