Kartonska kuhinjska polica - VI deo i nema vise

Ratatatiraaaaa!

Gotovo! A iskreno, mislila sam nece nikad. Rekoh u prethodnom postu, da cu probati da rezimiram troskove ove police (ormarica ili kako god da se zove).
Kako sam vrlo nemarna po tom pitanju, naravno da tacne cifre ne znam da navedem, evo nekih okvirnih informacija.
Utroseno je sledece:
- 12-tak kutija za selidbu (dosta je i ostalo sto nije moglo da se upotrebi direktno u ovu policu)
- 1kg 1/2 drvofixa
- 1kg 1/2 akrilnog kita za drvo
- malo lanenog ulja, mozda 50ml
- 1kg bele boje- podloga za drvo
- 1/2 kg Tigar-lepka
- 1/2 kg akrilnog mat laka za drvo
- 1kg zute akrilne boje
- nesto malo plave, crne, braon boje (koristila sam toner za zidove)
- 1/2m jute
- 1/2m amerikan platna
- malo kanapa
- 1/4m platna na prugice.
- oko 40kom najduzih ulozaka za lepljenje kartona
To bi bilo to. Sve zajedno me kostalo oko 70 evra, s tim da mi je ponesto i ostalo, recimo za mozda jos jednu malo manju.
I konacno, ono sto je od svega toga na kraju i ispalo:





I samo jos da primetim, fotografijom se nikada necu baviti:)))
Just to mention, I will never go in for photography:)))

Comments

  1. odlično! izgleda vrlo profesionalno. svaka ti čast na izvedbi. ovo nije bilo lako napraviti. nimalo.
    pitanje 1 - što su to ulošci za ljepljenje kartona?
    pitanje 2 - jesi li i jutenu košaru radila od kartona?

    ReplyDelete
  2. Bogami se pomucilo:))
    1. Pod uloscima sam mislila na one koji se koriste za pistolj za plastiku. Evo slicke pistolja http://www.belielektronik.co.rs/alat-razno.html
    2. Kosara je isto od kartona, jedino sto je od drveta su kuglice na njoj. Nisam imala ideju kako bi se to dalo napraviti od kartona, a i imala sam ih vec...

    ReplyDelete
  3. aaa... ti si mislila na pištolj sa vrućim ljepilom! to su silikonske patrone. o da, njih se jako puno troši. ali umjesto silikonom, neke dijelove možeš ljepiti i drvofixom. isto drži odlično.
    daj reci, kolike su ti dimenzije ormara? baš sam znatiželjna baba. zar ne?

    ReplyDelete
  4. Visok je oko 1m75, sirok oko 60cm a dubok 50tak cm. Nisam bas sigurna da sam ubola sirinu i dubinu ovako napamet.
    Ja sam isto odusevljena drvofixom, i vec sam te htela pitati, kako uspevas da prelepis onaj pak papir a da ti se ne smezura. Probala sam na fioci da uradim isto i sve mi se sprcilo, jednostavno ne uspevam...
    Btw. pitaj bez ustrucavanja, sve sto te interesuje, znatizelja je jedna od osobina koje najvise cenim kod ljudi! Da nije nje, ne bismo ni bile ovako kreativne;)

    ReplyDelete
  5. ooo... pa to je ormar i pol. i ja sam zimus radila ormar sličnih dimenzija za kćerkinu sobu (http://nasmijanonebo.blogspot.com/2011/02/yes-yes-yes-i-did-it.html) i bome sam se naradila i namučila.

    pakpapir - natrgam ga na manje komadiće, premažem podlogu i premažem komadić papira s jedne strane, stavim na podlogu i premažem još jednom s gornje strane. on je malo deblji i teže upija pa ga zato toliko puta mažem kako bi primio i prilagodio se bolje podlozi. radim sa širokim kistom, zapravo manjom četkom i koristim razrijeđeni drvofix. pomažem si i prstima kada treba izravnati, zagladiti ili zalizati neki dio. i pazi - na rukama će ti se skoriti ljepilo koje se onda opet prima na mokri drvofix pa se zna dogoditi da pokvariš nešto što si friško polijepila. a rukavice ne dolaze u obzir jer se one smežuraju kod sušenja drvofixa. ali zato, kada nešto iskaširaš sa pakpapirom, čvrsto je i postojano.

    ReplyDelete
  6. Videla sam tvoj ormaric jos pre nego sam krenula svoj, presladak je. Ti si me i inspirisala da krenem u ovaj poduhvat. Puno hvala za info sa pak-papirom, bas sam u jednom momentu bila poprilicno ocajna:)))

    ReplyDelete
  7. pa baš smo krenule s povećim, zahtjevnim komadima. umjesto da se učimo na nečem manjem, hehehe. očito obje volimo velike izazove.
    hej, a možemo se čuti i preko maila ako budeš imala nekih pitanja ili bilo što drugo. imaš na mome blogu adresu :) a koiko mi se čini, uskoro ću ja tebe pitati za savjete.

    ReplyDelete
  8. Ma ovo bre nista ne valja, od svega mi je najlepsa maca! :))))

    ReplyDelete
  9. @Bojana - Moram da priznam da si potpuno u pravu! Ona je prosto andjeo:D

    ReplyDelete

Post a Comment