Neki raniji radovi

Vrucina je u Beogradu. Velika. U poslednje dve -tri nedelje, nedostaje mi inspiracije a i vrucina je. Cini me nervoznom i ne mogu da nesto napravim. Zapocela sam haljinu, te ostavila. Kupila sam par Burdi iz 70-tih, prelistala, odusevila se (narocito o clancima koji reklamiraju sporete, usisivace i kuhinjske elemente...)i strpala u orman. Kako nisam nista kreativno napravila poslednjih 10tak dana, vreme je da se osvrnem u proslost i postujem nesto od predjasnjih radova.

Lampe

Uvek su me odusevljavale marokanske lampe, sto svojom formom sto dekoracijom. Negde sam nacula (nije proverena informacija) da konstrukciju prevlace jagnjecim mehurom, pa ga usoljavaju da ne istruli i tako se on susi polagano na konstrukciji, koja je tek onda spremna za konacnu obradu.
Hmm, nije dolazilo u obzir da se bavim zivotinjskim mehurima, te sam tako, uz pomoc dragog prijatelja koji savrseno savija i vari, presvlacila i bojadisala konstrukciju platnom, dovoljno prozirnim da kroz njega prodje svetlost, a opet dovoljno gustog tkanja da ne prikaze sijalicu kad je lampa upaljena.

Evo par lampi

Comments

  1. čini mi se da sve što taknu tvoje ruke, zabljesne čarobnom svjetlošću, bez obzira koji materijal koristiš

    ReplyDelete
  2. Hvala ti na divnim recima, bas si me raznezila. A da to nije bas tako, postovacu nekad radove kojima bas nisam zadovoljna:))

    ReplyDelete
  3. nesto mi poznata ova viseca lampa, drzi se, nikako da otpadne :D

    ReplyDelete
  4. @slobaJeCar - Hahahaha, a bas sam se nadala da ce te zvekne:))) Ima dana...

    ReplyDelete

Post a Comment