Pravda za Kalimera i konoplju / Justice for Calimero and cannabis

Najnovija torba ima visestruku simboliku onom kome je namenjena:) On voli pravdu, te u svemu vidi nepravdu (a nepravde, priznacete, danas ima na svakom koraku), stoga zasluzno nosi nadimak Kalimero. Kao kroz maglu se secam tog divnog crtaca koji je obogatio moje detinjstvo, jos pamtim da sam imala bedz i jednu znacku sa njegovim likom. I imitirala bih cuvenu recenicu 'Pa to je nepravda' svaki put kad bi me mama za nesto krivo optuzila.
No, vlasnik ove torbe, voli katkad da se i opusti, uz dobro vince, pivce i konoplju. Kako je to na ovom geografskom podrucju zabranjeno, htela bih naglasiti, da je to stvarno nepravda. Ne podrzavam opijate u bilo kom smislu, ali na svim sajtovima koji se bave ovom problematikom, moci cete procitati da od konoplje niko nije umro, da se koristi vec preko 5000 godina i svasta jos nesto interesanto. Posto se ovaj blog ne bavi problematikom raznoraznih svetskih nepravdi, ipak bih ukratko htela ovde podeliti s vama, saznanje da je konoplja jako lekovita: ulje konoplje leci i najgore oblike raka. Pogledajte dokumentarac Bekstvo od leka, te prosudite sami. Ni sama ne znam koliko je verovati svemu sto se pojavi na netu, ali smatram da je nepravda moci najnormalnije kupiti cigarete na trafici i ne zaglaviti aps, a i alkohol, iako je poznato da je duvan jako stetan, da alkohol prouzrokuje ko zna kakva sve nenormalna stanja, dok nam konoplju, kao lek, zabranjuju. Nadam se da ce ova informacija pomoci nekome kome je to potrebno.
No, sad torba... Uzivajte, jer ja jesam dok sam je ozivljavala.



Comments

  1. Sjajan je! :)))))))))
    I text i kalimero!

    ReplyDelete
  2. ne znam ništa o konplji ali znam da mi se torba sviđa.

    ReplyDelete
  3. Drago mi je da vam se svidja. Stvarno sam uzivala u kreaciji torbe, gledajuci pri tom malog Kalimera na youtube-u, kako se dovija u nezgodnim situacijama.

    ReplyDelete

Post a Comment