Kuhinja od kartona - drugi komad

Bas sam bila vredna za vikend. Kako sam pomalo zapustila kuhinju zbog suknjica i rolkica, protekli vikend sam joj se posvetila i skoro privela kraju. Naravno, onaj nacrt na pocetku uopste ne odgovara rezultatu, jer sam shvatila da mi ipak ne treba 2m70 kuhinje (zapravo tezim cistom prostoru). Uglavnom, drugi deo je gotov, ofarbana je 'cela' kuhinja i prelakirana. Kad sve poslozim kako sam zamislila, bice slicica. Zasad jedna u jednoj od faza dok sam je farbala. I obavezna Milijana u kadru:))



Za sve ljubitelje bojadisanja - jedna mala tajna, koju mi je Lenka otkrila. Koristim boju za beton na akrilnoj bazi. Najpre jer je mnogo jeftinija a na kvalitet se stvarno ne mogu pozaliti. Naprotiv. Kad se osusi, tesko se guli, ipak je namenjeno za beton. Na pakovanju stoji da stiti isti od vremenskih nepogoda, stoga verujem da je boja u ove svrhe vise nego odlicna. E sad, nema tu spektar boja na raspolaganju, ali bela, siva, braon, zuta... a ostalo resavate tonerima za krecenje. Jedini problem koji iz svega toga moze da nastane, da ne zapamtite kombinaciju, pa vise ne mozete da dobijete tu nijansu. Zato, zapisujte!

Comments