Pattern Magic rolka

Zahvaljujuci Ani koja je nekad u svom postu pomenula knjige Pattern Magic (1,2,3), malo sam procunjala po netu i naisla na par interesantnih krojeva koji su opisani u toj knjizi. Jedan od njih je 'kosa' rolka kojom sam stvarno odusevljena, i mislim da sam dosad sasila bar desetak. Prva 3 pokusaja su bila ravna samoubistvu. Kroj izgleda ovako.

Kako ne volim 'mis'-rukave, odlucila da taj deo prekrojim i da produzim rolku. Dobijen rezultat izgleda ovako.



A ovako to stoji kad se obuce, sva se iskosi. Mnogo ih volim:)

Comments

  1. Nije do kroja nego do ofingera bogami, pazi ti cicu :D

    ReplyDelete
  2. Hahahah, da mi je bar da sam kao ofinger jedan dan u zivotu, ne bih se bunila. Pusa

    ReplyDelete
  3. @an Bas probaj sasiti, ako ti se bude dalo, neces se razocarati.

    ReplyDelete

Post a Comment