Rukavica

I mene eto izazvala Ana. Bacila mi rukavicu koja doduse izgleda neocekivano drugacije


Elem, treba navesti 3 blog prijatelja, 3 neophodne alatke i 3 zelje. I odgovoriti na gomilu nekih pitanja o samom sebi, koja na svu srecu nije formulisala, te cu ja odabrati da ovde otkrijem nesto malo.

3 blog prijatelja koje izazivam da urade slicno
Kao i Ana, ne bih postavljala konkretna pitanja,ja sam radoznala, ne bih da preteram...

3 alatke
Uh, ovo je tako tesko... meni sve treba i sve mi je omiljeno
  • Masine za sivenje (sve varijante)
  • Makaze
  • Skalpel (njega koristim za karton, al' vrlo cesto i umesto paralice- pravo otkrice) 
3 zelje
  • Moja najveca zelja je da se dovedem u stanje da mi nista ne treba. Tek tada bih imala osecaj potpune slobode.  Puka utopija...
  • Volela bih da na pijaci naletim na crvljivu jabuku. Malo mi je dosta lakiranog voca i povrca.
  • Vreme koje, kad bih ga imala na pretek, me ne bi uvuklo u letargiju vec u razuzdanu kreativnost i u neiscrpni svet knjiga.
Mene najbolje opisuje pesma WRONG od Depeche Mode-a.  Zavrsila sam francuski; od njega se nikad hleba najela nisam, zivim pretezno od nemackog, i izrade website-ova. Dok sam zivela u Nemackoj, od svih mogucih oblasti koje ta zemlja nudi, ja odaberem najruzniju, najdosadniju, najzagadjeniju - industrijsku oblast! Tamo nikad nista nisam sasila! I da ne idem dalje, prolece je pred vratima, ne bih da me spuca depresija.

Jako sam radoznala i sve bih da probam, sto bi se reklo, svestrana - zato od mene nikad nece biti ekspert.:) Ne mogu da se dovoljno skoncentrisem na jedno, jer mi vec ono drugo iskida rukav.

Pusim kao manijak, te sam od skora uvrstila i elektricnu cigaretu... Radi!

Mrzim sport cak i da gledam!!! To je velika steta, znam. Zato obozavam slatkise, tek to je steta!

Cesto dodjem u situaciju da nemam sta da obucem!!! (zbog tih slatkisa)

Imam jos jedan blog, koji sam totalno zapostavila a i nije nesto bogznasta, nekakve pisarije. Uglavnom, iz njega se vidi u par navrata, koliko se zaista uzasavam gradskog prevoza.

Jeza me hvata od globalizacije u bilo kom smislu, a narocito u smislu Novog svetskog poretka. 

Vidim ja, ponelo me, postajem previse licna:)) Ko hoce da zna vise, morace sa mnom na kafu.
Izvinjavam se ovim putem ako nisam iskomentarisala sve ono sto mi se svidelo na drugim blogovima a toga je tolikooo puno.


Comments

  1. I eto, zar je bilo toliko tesko? Meni je, u svakom slucaju, bilo jako zanimljivo!

    ReplyDelete
  2. Mene zanima,kako da pratim"izmedju listova":)

    ReplyDelete
  3. Uh, sad si me bas nasla... Trenutno nema nacina, jer sam taj blog namenila vise sebi, pa kad ostarim, da vidim kakve sam gluposti zvrljala... Al evo obecavam, za par dana ce i to biti moguce... Hvala na interesovanju:)))

    ReplyDelete
  4. Moram reci dve su mi omiljene recenice u ovom postu-Vreme koje, kad bih ga imala na pretek, me ne bi uvuklo u letargiju vec u razuzdanu kreativnost i u neiscrpni svet knjiga i Ne mogu da se dovoljno skoncentrisem na jedno, jer mi vec ono drugo iskida rukav. Pozzz

    ReplyDelete
  5. Hvala Natasa, kod mene je to zaista usko povezano, to vreme koje kad god bih ga imala malo vise, bacalo bi me u neki mracni svet iz kojeg sam se, samo uz samo jaku volju, mogla iscupati. Prosto, ne moze covek sve da ima, a i bolje je dok je tako. Pozz

    ReplyDelete

Post a Comment