Ormaric oblacic

Za jednu divnu malu devojcicu koja je tek nedavno ugledala ovaj svet, najlepsi od svih, nastao je jedan ormaric oblacic. Ovaj put sam pravila pauzice da bih koliko toliko uslikala (kako-tako) redosled izrade.
Slike su po obicaju ocajne, al' tu stvarno odustajem. Najpre unutrasnjost ormarica.


Dve fioke su bile predvidjene. Iako licno vise volim ravnu formu, ovaj put sam se odlucila da napravim nesto oblo. Inace to izbegavam jer dosad nisam uspela bas da dobijem savrsene obline od savijenog kartona. Pa ni sad, sto cete videti malo kasnije.


I naravno, Milijana, moja desna ruka, neumorna kreatorka:)


Ormaric u zavrsnoj fazi impregnacije, okrenut untatraske.


Ofarban...


I prelakiran...

 I ovo je frontalni deo. Nisam uspela da nadjem odgovarajuce rucice u obliku pticica, leptirica, cvetica, koji bi mi se bas svideli, tako da sam to ostavila za kasnije.


eto...

Comments

  1. Ma šta pričaš? Kako nisi dobila savršeno obline? Pa sve ti je savršeno!!! Čak i fotografije. Jako je sladak ormarić. Bravo majstorice! Svakako ga uslikaj sa ručkicama kada ih nađeš. Dobro? :-)

    ReplyDelete
  2. Prelijepo! Ja bi tebe da mi sav namještaj u stanu izdjelaš!

    ReplyDelete
  3. Ovo je sjajno,gledajuci tvoje postove prosto u nekim momentima ne mogu da verujem da je to karton,a da ne pricam o tome kako mi treba pod hitno polica za knjige i da si me bas inspirisala.

    ReplyDelete
  4. Jako mi je drago cuti da se neko zeli upustiti u ovu avanturu, koja je stvarno jedno pravo pravcato zadovoljstvo. Ako bilo gde zapnes, slobodno me pitaj, sve cu ti kazem sto budem znala. Hvala na komentaru.

    ReplyDelete
  5. Treba mi jedan stocic i polica za knjige.Moram da istrazim sve sto si uradila.Predpostavljam da ima dobrih tutoriala:))

    ReplyDelete

Post a Comment