Kucica za pticice od kartona

Svako jutro kad se probudim, dogadjaju se izvesne stvari koji mi zaista obogate dan. Ili u najmanju ruku, jutra. Odem do kupatila, otvorim prozor i vec je tu i moja macka, odmah skok na prozor kako bi obavila prvo jutarnje cavrljanje. Sa vrapcima, koji se svako jutro okupljaju na drvetu kruske pod prozorom.
To su stvarno smesni i divni  momenti u kojima uzivam svako jutro.
Ipak, kad dodju hladne zime, mnogo redje.
Prema pretecoj prognozi za ovu zimu bice -31 stepen. Nikad nisam osetila toliko nisku temperaturu na svojoj kozi, pa pretpostavljam ni vrapci, koji zive u ovim sredinama.
Za ova mala i draga bica smislila sam prilicno veliku kucicu u viktorijanskom stilu. Bice mesta za oko 4 pticje porodice, ili vise, ako se ne svadjaju.
Evo dokle sam trenutno stigla.


Neki prvi koraci, iz kojih mozete videti kako je uradjena. Veci deo kucice je podeljen na dva 'stana'.





Jos uvek nedostaje krov na vrhu i naravno mnogo dekoracije nakon sto je budem obojila.

Jedva cekam da je zavrsim, i jedva cekam prve posetioce. A moram da priznam, da me jakoo interesuje, kako ce i karton podneti zimu.


Comments

  1. kako si resila problem u vidu kise.

    ReplyDelete
  2. Na gornju 'kucicu' dolazi jos krov, a sve ce biti impregnirano istim metodama kojima impregniram namestaj. Svakako ce biti interesantno videti sta ce od kucice ostati u prolece. Nekako duboko verujem, da joj nis nece faliti, mozda je jedino vetar oduva:))

    ReplyDelete
  3. Arhitektonski čista desetka :)))!
    Ma ja mislim ako je prelakiraš u nekoliko slojeva lakom za čamce da joj vremenske prilike neće smetati uopšte. Ja imam viseći ukrasni držač za saksiju od kartona u vikendici; stoji na verandi već malo više od dve godine i super se drži.

    ReplyDelete
  4. To isto i ja mislim, s tim da bih probala da je premazem akrilnim lakom. Tvrde da je i on jako otporan na vremenske nepogode pa bih volela da vidim da li te tvrdnje istinite.

    ReplyDelete

Post a Comment