Laptop drzac od kartona

Jednom mom dragom prijatelju i kolegi, koji zasluzuje specijalno mesto na ovom blogu, napravila sam drzac za laptop.


Moram da priznam da sam to trebala uraditi mnogo ranije, al' posto je odlucio da promeni firmu, konacno mu je poslo za rukom da me natera da se pokrenem.
Elem, on je umnogome pomogao da se moji kartonski projekti realizuju. Cak i najmanju kutijicu ne bi bacio, vec bi mi je doneo, zlu  ne trebalo.

Jedan drzac za laptop bi trebao da ima rupe, kako se toplota ne bi previse zadrzavala. A posto on voli mnogo da se smeje, i onako bas kao dete, odmah mi je smiley pao na pamet .
Medjutim, kad dodjoh do usta, nisam mogla da odolim a da ne dodam najpre jedan pa onda i drugi zub. Sta cu, bejase jace od mene. Tako je nastao inicijalni nacrt. Slika nije bas jasna, jer sam crtala obicnom olovkom.


Napravila sam identicne proreze na 3 kartonske ploce. Zalepila.


Iskrojila sam bocnu polugu, na koji se oslanjaju ploce, sa zadnje strane, visine oko 15cm, i sa prednje sam prilepila kartonske delove sirine oko 1,5cm, kako laptop ne bi skliznuo na dole. Zatim sam krajeve pazljivo oblozila pik trakom.


Impregnirala najpre drvofiskom, pa kad se osusilo, onda smesom od drvofiksa, kita za drvo, gita za zidove, lanenog ulja i malo vode. Premazala tom smesom i kad se osusilo, ismirglala. I na kraju ofarbala. Zube sam obojila zlatnim prahom, sta cu, jace od mene :)
Kaze, super ga sluzi, nosi ga i u krevet...

Comments

  1. Skoro nisam videla nešto ovako savršeno luckasto!
    ... a zlatni zubići su mi naterali suze na oči od smeha, fora je moćna :D!

    ReplyDelete
  2. Hvala draga, i ja naprosto nisam mogla da odolim... Htela sam dodatno da integrisem gusarsku traku za 'oko', ali onda bih narusila funkcionalnost.

    ReplyDelete

Post a Comment