Retro haljina

Kad sam imala desetak godina jos nisam imala tacnu predstavu u kom pravcu ce se moji ukusi za muziku i modu razvijati. Jednom prilikom sam posetila ujaka, koji je upravo kupio kofer gramofon (jedan od poslednjih hitova u to vreme u Jugoslaviji) i koji je licio na nesto ovako (slika je preuzeta sa sajta: Muzej grada Rijeke).


U to vreme moj ujak je nosio dugu kosu, kozne jakne, zvoncare i cipele sa debelom stiklom - i naravno vozio je motore. Pored gramofona kupio je i par long-play ploca. Jos uvek se secam sta je imao: Rolling Stones, Bee Gees i Boney M.  Ujak mi je bio idol u tom momentu.

Zamislite desetogodisnje dete koje djipa sa otkacenim ujakom u kuci moje bake i deke, zidovi koji se tresu nenaviknuti na toliku buku, sto od zvucnika, sto od ludackog skakanja i vristanja ujaka i necake...

Mislim da sam tada saznala koju cu muziku da volim. Doduse, ne bas Boney M. A moda... moda je morala da se isprati. Naprosto obozavam modu sedamdesetih i stoga sam u to ime sasila i ovo haljince.





Comments

  1. I meni se sviđa ova moda, volim ove haljine, nekako su mi lepe, ženstvene, romantične...

    A što se gramofona tiče, i mi smo imali jedan,koji je sada deo zbirke starina moje ćerke. Pamtim ga po tome što je bio strogo, najstrožije zabranjen deci, kao i radio, lampaš tzv.
    Kasnije smo uzimali ploče, singlice, prevrtali po njima, i uveknam je bilo zanimljivo, da bi, još kasnije, gledajući te ploče pričali kako su dobre za frizbi i ostale stvari. Nismo tako mislili, ali u pitanju je bila osveta dedi koji nam je branio da diramo gramofon i radio.

    ReplyDelete

Post a Comment