Gaelle Boissonnard - Inspiracija

Pre dve godine šetajući ulicama nekog zapadnog grada, naletim na razglednice sa crtežima od  autorke Gaelle Boissonnard. Odabrala sam par njih, bez namere da ikome pošaljem razglednicu, ko to pa još danas radi.
Ja sam ove godine poslala par njih, ponukana najpre idejom, željom pa onda i sećanjem na neko sretnije vreme. A onda me i ovaj tekst definitivno raznežio i slanje razglednica je od sada 'must'.
" ...Štaviše, našao sam u tome nešto veoma važno. Za razliku od e-maila ili esemesa, razglednica nije dvosmerna, ne očekuje odgovor. Onaj koji šalje razglednicu je otišao i šalje je onima koji su ostali. Niko ne šalje razglednice od kuće. Uloge su tu strogo podeljene. Nešto kao neuzvraćena ljubav koja ni ne očekuje da bude uzvraćena. Davanje (slanje), bez traženja (primanja)..."

Da se vratim na Gaelle. Njene ilustracije su toliko lepe, vedre, romantične, pune nade u čekanju, sve su pesma, sve su ljubav. Uzvraćena ili ne, jedan čist izraz ljubavi.
Kako više volim primenjenu umetnost od one koja se kači na zidove, ipak nisam mogla da joj pronađem primenu koja bi mi se učinila prikladnijom od nacrta, slika...
Sinoć opet naletim na njene ilustracije i desi se inspiracija. Ideja mi beše da ih nekad oslikam na nekoj majici, torbi, ali u nedostatku boja za tkaninu, prvo sam oprobala papir.

Najpre dva crteža obojena drvenim bojicama.



A onda sam morala i da napravim sliku. Imala sam amerikan platno, karton, koji sam onda presvukla platnom, fiksirala ga drvofiksom. Koristila sam boju za beton u kombinaciji sa tonerima za krečenje. 
Dok ne kupim boju za tkaninu, pa ne strada koja majica...


Nadam se da će nekog od vas Gaella Boissonnard inspirisati kao i mene. Budite mi radosni, vedri i puni ljubavi.

Comments