Kamen i zica - ogrlica

Lutala sam gradom neki dan, sve vrvi od klasične novogodišnje pomame, i kupih minđušice od kartona, najpre jer su mi se jako dopale, a i volim da podržim kreativce. Još ako je karton:)))

No, ovde neće biti reči o nakitu od kartona, te minđuše bejahu tek povod da se vratim u stare vode pravljenja nakita. Inače nisam u kreativnoj fazi već mesecima, sve nešto krenem pa zastanem...

Ljudi ovde prave zaista fenomenalne stvarčice za lepši pol. I tako se reših da se okušam u žici i savijanju iste. Veliki sam obožavatelj srebra, no za prve pokušaje sam kupila aluminijsku i prohromsku žicu (od koje sam odmah odustala jer je tvrda kao kamen, kontam da sam nabavila predebelu), našla po kući kamenčiće koje obično skupljam po obalama mora, odabrala 2 i evo šta je ispalo od toga.

Privezak sa zelenim staklom

Moj prvi pokušaj


Privezak sa svetlucavim belim kamenom

A onda i drugi pokušaj


 

Svesna sam da to sve još traljavo izgleda, ali se nadam da ću se popraviti.

Inače sam zaista fascinirana radovima koje radi Ksandra iz Niša, a čiji nakit možete pogledati na njenoj fb stranici https://www.facebook.com/ksandraart/photos

A što se tiče nakita od kartona pogledajte ovo. Fantastično, zar ne?

Preuzeto sa http://www.lifechilli.com/


Comments

  1. Meni su tvoji pokusaji sa zicom prelepi, mogu da zamislim sta tek sledi kad se dodatno uvezbas. Svaka cast!
    I hvala za link do Ksandre, mindjuse su joj fenomenalne! Steta sto sam postala alergicna na bilo koji metal koji mi se nadje u uhu... Rado bih ih nosila.

    ReplyDelete
  2. Ksandra zaista radi fenomenalne stvari, ne znam šta mi je lepše. Tebi možda možemo da izuvijamo neku srebrnu žičicu koja bi išla oko uha:))) Čim se malo uvežbam idemo na kafu:))

    ReplyDelete

Post a Comment