Namestaj od kartona - retrospektiva


Mnogo puta sam u svojim postovima obećavala kako ću postaviti krajnji, upotrebni nameštaj, jednom kad je on zaista gotov. I često bih slagala. Ne pitajte me zašto, prosto me ponese neka druga stvarčica koju pravim i zaboravim. Kako sada već duži period ništa ne uradim do kraja, krenem, stanem, pa opet krenem, pa opet stanem i samo stojim, možda je baš sad pravi momenat za to.

Izradom nameštaja od kartona počela sam otprilike pre dve, tri godine. Evo kako danas izgledaju te stvarčice. Trudiću se da ih postavim onim redom kako su i nastale.

Prvi probni stočić je doživeo pre pola godine mini restauraciju, kada sam bila oduševljena tehnikom ljuske od  jajeta. Danas izgleda ovako (btw.izvrsno podnosi sve vrele površine, džezve, šerpe i sl.)



Malo posle izrade stočića, odmah sam se bacila na ormarić, malo većih dimenzija. I on je doživeo malu izmenu u tome da je središni deo dobio vratanca.


Ubrzo potom nastali su i kuhinjski elementi, čije su me ručice koštale više od svog materijala utrošenog za izradu.


Pa onda i poslužavnik, za koji postoji i tutorijal. Htela bih da napomenem, da sam za krajnju dekoraciju ovog objekta, koristila papir za torte, koji sam pažljivo isekla i prilepila. Uživo se stiče dojam, kao da je izrezbaren.


I na kraju krevet...




Comments

Post a Comment